kanert

ساخت وبلاگ

اگر حیوان خانگی داشته باشید از مشکلات این حیوانات با خبر هستید و با بیماری‌های حیوانات آشنا هستید. حیوانات نیز بسته به شرایطی که در آن قرار دارند به بیماری‌های مختلفی دچار می‌شوند که اگر به ‌سرعت نوع بیماری مشخص و درمان آن شروع نشود موجب آسیب‌های جدی و در اکثر موارد مرگ حیوان می‌شود، از این رو اگر علائمی مشکوک و غیر طبیعی در حیوان خود مشاهده کردید باید به ‌سرعت به یک کلینیک و دامپزشک مراجعه کنید.

 

kanert...
ما را در سایت kanert دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kanert kanert بازدید : 112 تاريخ : يکشنبه 14 دی 1399 ساعت: 17:17

زندگی امروز روند تغییرات خود را به سرعت طی می کند و در این عصر نقش زن بسیار قابل تامل است .امروزه اشتغال زنان امری مهم محسوب می شود لذا تاثیر آن بر خانواده بسیار با اهمیت است و نکات مثبت و منفی در زندگی اجتماعی زنان و خانواده های آنها دارد. مقاله حاضر به بررسی تاثیر اشتغال مادران بر فرزندان میپردازد.

 

kanert...
ما را در سایت kanert دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kanert kanert بازدید : 88 تاريخ : يکشنبه 14 دی 1399 ساعت: 17:16

اجاره دیزل ژنراتور در تهران ، خدمات حرفه ای است که توسط کارشناسان مجموعه به متقاضیان ارائه می گردد. کلیه برندها و مدل های دیزل ژنراتور در فرآیند اجاره دیزل ژنراتور در تهران با قیمت های مناسب به مشتریان لحاظ می گردد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه هزینه و نحوه اجاره دیزل ژنراتور در تهران، با شماره های درج شده در سایت تماس گرفته و از خدمات مشاوره کارشناسان مجموعه بهره مند شوید.

 

kanert...
ما را در سایت kanert دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kanert kanert بازدید : 114 تاريخ : يکشنبه 24 فروردين 1399 ساعت: 18:32